Urząd Miejski  

   

Wirtualny spacer  

   

Kontakt  

Gimnazjum nr 4
w Mielcu
ul. Łąkowa 6,
39-303 Mielec
tel (0-17) 788 19 00
gim4@miasto.mielec.pl
gim4@ptc.pl
Jak do nas trafić (kliknij)

   

Goście  

Odwiedza nas 38 gości oraz 0 użytkowników.

   

plik  

 

   

Szukaj w serwisie...  

   

Kalendarium  

December 2024
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
   

Pogoda  

   

Odwiedziny  

3331643
dziś
wczoraj
w tym tygodniu
w ubiegłym tygodniu
w tym miesiącu
w ubiegłym miesiącu
wszystkie
401
209
610
7327
610
24698
3331643

Forecast Today
456

9.65%
27.38%
4.86%
0.54%
0.17%
57.40%
Online (15 minutes ago):9
9  gości
brak użytkowników

Twoje IP:18.97.9.168
   

Cytaty  

Tylko w miłości kompletne zero może być dla kogoś wszystkim.

   

Zdalne nauczanie  

   

Projekt EFS  

   

Przydatne linki  

   

Translate  

EnglishFrenchGermanItalianPortugueseRussianSpanish
   
Misja Gimnazjum nr 4 w Mielcu:
"Prawdziwie wielki jest ten człowiek, który chce się czegoś nauczyć"
Jan Paweł II
   

 

TYTUŁ:

C.H.A.N.G.E. (Common Habits Among New Generation of Europeans)

Zmieniające się zwyczaje wśród nowego pokolenia Europejczyków 

 

SZKOŁA KOORDYNUJĄCA:

Tallinna Pae Gümnaasium – Tallin, ESTONIA

 

SZKOŁY PARTNERSKIE:

Gimnazjum nr 4 w Mielcu – POLSKA

Fundación Diocesana de Enseñanza Santa María de la Victoria- Colegio Cardenal Herrera Oria – Malaga, HISZPANIA

Istituto d'Istruzione Superiore A Motti – Reggio Emilia, WŁOCHY

OPIS PROJEKTU:

W trakcie trwania projektu będziemy porównywać zmieniające się style życia młodzieży europejskiej. Wszystkie działania będą miały na celu wzmacnianie świadomości kulturowej wśród młodych ludzi, dostrzeganie zmian jakie zachodziły w stylu życia w ciągu ostatnich dziesięcioleci w różnych częściach Europy i jak możemy wykorzystać tę wiedzę do budowania wspólnej europejskiej przyszłości. Skupimy się na młodzieńczych latach każdego pokolenia – współczesnych nastolatków, ich rodziców i dziadków tak, aby nasi uczniowie odkrywali ogrom tych zmian, zauważając jednocześnie podobne trendy. Współpraca z partnerami z innych krajów europejskich umożliwi im porównywanie różnych kultur. Podczas trwania projektu wytworzymy unikalne materiały, dokumenty i prezentacje.

Obszary tematyczne, jakie będziemy porównywać dotyczyć będą życia codziennego nastolatków, zajęć w wolnym czasie, nawyków żywieniowych, świąt i tradycji, mody, wyboru zawodów.

CELE PROJEKTU:

  • Promowanie świadomości kulturowej,
  • Dostrzeganie różnorodności europejskiego dziedzictwa artystycznego, kulturowego i historycznego,
  • Wymiana pomysłów i doświadczeń,
  • Eliminowanie nietolerancji rasowej i ksenofobii,
  • Promowanie innowacyjności i kreatywności, wzmacniając poczucie własnej wartości,
  • Angażowanie uczniów z mniejszości narodowych do promowania swoich tradycji i kultury,
  • Promowanie nauki języków obcych,
  • Poruszanie problemu globalizacji, imigracji i migracji ludności w Europie, wpływu amerykanizacji.

TYDZIEŃ COMENIUSA – ESTONIA – PAŹDZIERNIK 2012

W dniach 21 – 26 października 2012r. odbyła się pierwsza wizyta robocza partnerów projektu w stolicy Estonii - Tallinie.

Gościliśmy w Tallinna Pae Gumnaasium, szkole koordynującej projektem. Szkoła liczy 750 uczniów w wieku 6-18 lat i dzieli się na szkołę podstawową, gimnazjum i szkołę średnią. Nauka odbywa się w dwóch językach – rosyjskim i estońskim. W spotkaniu uczestniczyli nauczyciele z Hiszpanii, Włoch i Polski. Naszą szkołę reprezentowały nauczycielki języka angielskiego – Agata Tarczoń i Aldona Zbrzezny.

Pierwsze spotkanie robocze poświęcone było zaplanowaniu wszelkich działań związanych z realizacją projektu w szkołach, ustaleniu nowych terminów wizyt roboczych oraz produktów i rezultatów projektu, a także zapoznaniem ze stroną internetową projektu. Oprócz spotkań w szkole mieliśmy okazję zobaczyć kilka ciekawych miejsc tego pięknego i bogatego w historyczne miejsca kraju.

Strona internetowa projektu:

www.youthchange.eu

Kryteria wyboru uczniów na wyjazdy zagraniczne w ramach projektu Comenius:

1.   Zobowiązanie się rodziny do goszczenia ucznia ze szkoły partnerskiejw czasie wizyty w Polsce.
2.   Poziom znajomości języka angielskiego.
3.   Przynależność do grupy projektowej.
4.   Zaangażowanie i działalność w projekcie.
5.   Udział w konkursach organizowanych w czasie projektu.
6.   Ocena z zachowania.
7.   Pisemna zgoda rodziców na wyjazd.
8.   Ważny paszport lub inny wymagany dokument tożsamości.

   
© Copyright Gimnazjum nr 4. Made by Rafał Dubiel & Adrian Cichoński. Theme by LernVid.com