Procedura egzekwowania odszkodowania za udokumentowany leczeniem wypadek ucznia:
1. Uczeń musi mieć zakończone leczenie lub ewentualną rehabilitację.
2. Po zakończeniu leczenia uczeń prosi lekarza prowadzącego o zaświadczenie o zakończeniu leczenia.
3. Uczeń z zaświadczeniem o zakończeniu leczenia zgłasza się do
sekretariatu szkoły, gdzie otrzymuje stosowny formularz z numerem
polisy.
4. Wypełniony kwestionariusz oraz dokumentacja przebiegu leczenia
(karty szpitalne, zdjęcia RTG itp.) powinny byc dostarczony do siedziby
właściwego zakładu ubezpieczeniowego .
5. Zakład ubezpieczeń informuje poszkodowanego o czasie i miejscu
badania przez lekarza orzecznika.
6. Poszkodowany uczeń wraz z opiekunem zgłaszają się w wyznaczonym
terminie do lekarza orzecznika wskazanego przez zakład ubezpieczeń.
7. Zakład ubezpieczeń informuje opiekunów ucznia o wysokości
uszczerbku na zdrowiu i przysługującym odszkodowaniu.